۲۰ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۲۸

نماینده مردم کرج در مجلس:

علمای مجلس درباره اقدام احمدی نژاد در ونزوئلا نظر دهند/ دولت کشتار پاکستان را محکوم نکرد

علمای مجلس درباره اقدام احمدی نژاد در ونزوئلا نظر دهند/ دولت کشتار پاکستان را محکوم نکرد

نماینده مردم کرج با اشاره به سفر رئیس جمهور به ونزوئلا گفت: مطالبی که رئیس جمهور در این خصوص بیان داشتند جایگاه شرعی و عرفی نداشته و حضور احمدی نژاد در جمع خانواده چاوز آن گونه که در سایتها منتشر شده نیازمند بررسی دقیق و اعلام نظر علمای مجلس است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در نطق میان دستور خود با اشاره به بیش از 80 روز تاخیر در ارایه لایحه بودجه و همچنین ارایه لایحه سه دوازدهم به مجلس گفت: این اقدام بدعت بدی برای قانون گریزی بوده است.

وی با اشاره به افزایش نجومی هزینه ها بدون توجه به منابع درآمدی و مالیات ها اظهار داشت: این موارد مسایل مهم یاست که نمایندگان باید در بررسی بودجه آن را مورد توجه قرار دهند.

اکبریان در ادامه افزود: افزایش نرخ ارز سه برابر شده و حدود دو سوم از درآمدهای مردم به خصوص کارکنان دولت و کارگران کاهش پیدا کرده است.

وی پیش بینی افزایش 20 درصدی حقوق در بودجه 92 را ظلم مضاعف به اقشار حقوق بگیر جامعه خواند.

نماینده مردم کرج با بیان ای که دولتمردان به اکثر تعهدات خود در جلسات کمیسیون ها به خصوص کمیسیون صنایع عمل نکردند گفت: نتیجه این اقدام دولتی ها نابسامانی واحدهای تولیدی، افزایش قیمت و اخراج کارگران است.

وی در ادامه نطق خود خطاب به علمای مجلس اظهار داشت: سفر رئیس جمهور به کشور ونزوئلا و شرکت در مراسم تدفین رئیس جمهور این کشور امر بسیار پسندیده و دیپلماتیک بوده است اما بیان مطالبی که هیچ جایگاه شرعی و عرفی نداشته و حضور رئیس جمهور در جمع خانواده چاوز آن گونه که در سایت های مختلف منتشر شده است نیازمند بررسی دقیق و اعلام نظر علما به خصوص علمای مجلس است تا مردم مومن تکلیف خود را در مسایل فقهی و شرعی بدانند.

اکبریان با اشاره به  کشتار فجیع مسلمانان در پاکستان گفت: دولت در قبال این اقدام نه عزای عمومی اعلام و نه آن را محکوم کرد. من  از علمای مجلس می خواهم رسالت خود را در این خصوص انجام داده و تکلیف مردم را روشن کنند.

کد خبر 2015462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha